Jak rozpocząć dietę keto i jak utrzymać jej efekty?

Zdecydowałeś, że dieta keto jest dla ciebie i chcesz zacząć ją stosować. Ale przejście od razu na niskowęglowodanowy i wysokotłuszczowy sposób odżywiania może być trudne. Nie ma co do tego wątpliwości – jest to restrykcyjny plan żywieniowy.

Od czego zacząć ?

Zanim przejdziesz na pełne keto, poświęć trochę czasu na przygotowanie się. Przejrzyj swoją kuchnię i spiżarnię i pozbądź się żywności, której nie potrzebujesz do keto, lub skonsoliduj je, jeśli inni domownicy będą je jeść.

Wybierz kilka jadłospisów na tydzień i zastanów się, co możesz szybko chwycić, jeśli zgłodniejesz między posiłkami. Zrób listę i idź na zakupy. Im więcej keto żywności będziesz mieć w domu, tym łatwiej będzie Ci trzymać się planu. Do podstawowych produktów należą awokado, oliwki, orzechy i nasiona (poleca się migdały, orzechy makadamia i pestki dyni), olej kokosowy i oliwa z oliwek, jajka, łosoś w puszce i białko kolagenowe. Więcej na medicot.pl

Radzimy zaopatrzyć się w umyte i pokrojone warzywa, takie jak mieszanka zieleniny, brokuły i cukinia, które mają niską zawartość węglowodanów i dużo błonnika. Jeśli naprawdę brakuje Ci czasu, możesz kupić je w sklepie. Mając pod ręką mleko kokosowe, mrożone jagody i szpinak, masz wszystko, co potrzebne do przygotowania smacznego keto smoothie

Jak radzić sobie z przyjaciółmi i rodziną po przejściu na keto

Czasami najtrudniejszą częścią wprowadzania zmian w sposobie odżywiania się jest radzenie sobie z reakcjami ludzi.
Wyzwaniem może być sytuacja, w której ty stosujesz dietę keto, ale reszta twojej rodziny nie. W takiej sytuacji dobrym pomysłem jest gotowanie potraw keto, jako głównego składnika posiłku, a następnie podawanie węglowodanowych dodatków dla osób niejedzących keto.

Keto ma zalety, ale nie jest dla wszystkich

Wykazano, że dieta keto zmniejsza liczbę ataków u osób cierpiących na epilepsję, a badania na zwierzętach sugerują, że może ona mieć również działanie przeciwstarzeniowe, przeciwzapalne i przeciwnowotworowe. Jeśli jednak planujesz przejść na dietę keto, aby schudnąć, musisz wiedzieć, że wiąże się ona ze skutkami ubocznymi. Po pierwsze, po powrocie do węglowodanów możesz odzyskać utraconą wagę. Jeśli dieta nie jest stosowana prawidłowo, może zwiększyć ryzyko wystąpienia chorób serca i cukrzycy.Warto zapoznać się także z abonamentami na siłownie meridiasprzedam.plom.pl

Na koniec należy pamiętać, że keto może sprawić, że zanim poczujesz się lepiej, poczujesz się nieco gorzej. Tak zwana „grypa keto” może obejmować zarówno objawy fizyczne, jak i emocjonalne, w tym skurcze, zaparcia, nudności, niski poziom energii, zmęczenie i wahania nastroju.

Similar Posts

Co o tym sądzisz?

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.