Urząd Miejski wraca do ratusza. Pojawią się również nowe usługi.

Od 18 kwietnia Urząd Miejski w Śremie funkcjonował w budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Od 17 października urząd ponownie rozpoczyna działalność w ratuszu na Pl. 20 Października.

W nowym – starym miejscu pojawią się usługi, które wcześniej nie były dostępne:

  • możliwość zameldowania i wymeldowania
  • przyjmowanie wniosków o dowód osobisty
  • płatności bezgotówkowe (kartą płatniczą) podatków i opłat do gminy: podatków lokalnych, opłat za wieczyste użytkowanie, opłaty skarbowej, opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych i innych niepodatkowych zobowiązań budżetowych.




Możliwość dokonywania płatności kartą płatniczą zostanie uruchomiona również w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Mickiewicza 10.

W ramach modernizacji ratusza dokonano wielu zmian i udogodnień dla osób niepełnosprawnych czy osób z wózkami dziecięcymi.

Ponadto 14 października to ostatni dzień działania Punktu Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Bibliotece Publicznej przy ul. Grunwaldzkiej 10.

Podobne wpisy

Co o tym sądzisz?

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.